A já se rozvedu. Děti neděti, cybersex doma trpět nebudu.
Máme přece nějaký morální zásady, ne?
Brodím se takhle sítí, kojím, jedním očkem chatuju s kamarádkou a najednou koukám, koukám, vlastním očím nevěřím, paní ze Slovenska se svěřuje poradně:
„Môj muž sa sexuálne uspokojuje prostredníctvom Skype s jednou známou cez web kameru. Obaja sú pri tom nahí a ukazujú si genitálie a vzrušujú sa až do jeho ejakulácie. On mi tvrdí, že podľa neho to nie je nevera, pretože to s ňou fyzicky nikdy nepraktizoval, vždy iba prostredníctvom web kamery. Toto mi manzel urobil po 13 rokoch spolocneho zivota a dvoch potratoch. Pri tretom tehotenstve
som musela 7 mesiacov lezat a nemohli sme spolu sexualne zit. Preto si nasiel nahradu vo forme partnerky cez Internet. Hrozne je to, ze sa poznaju aj osobne a odmietol s nou prestat komunikovat, lebo mi tvrdi, ze je to iba jeho „kamoska“. Chcem sa dat rozviest, napriek tomu, ze mame krasne male chlapca – ide mat 6 mesiacov. Zrutil sa mi cely svet, ale som rada, ze som nebola zaujata bez priciny – manzel mi tvrdil, ze to s nou robil cez Internet preto, aby to s nou nemusel robit osobne, takze mam byt este asi rada! Ja to ale za neveru považujem.“
Tohle, prosím pěkně, ještě chápu. Paní je asi na mateřské, ve stresu, cítí se ohrožená, podvedená, sexuálně frustrovaný manžel se diví, „co té hysterce vadí, vždyť co by chtěla, on dělá maximum, když s jinou nespí.“
Chápu i, že v prvním hnutí mysli uvažuje o rozvodu.
Trošku méně rozumím názorům kolegyň, které z nějakého důvodu cybersex nepovažují za masturbaci, od slušného člověka očekávají, že okamžik narození dítěte vypne veškeré jeho sexuální (a možná i jiné) choutky, a navrch neváhají mladou paní povzbudit sdělením, že manžel je jí jistě nevěrný i fyzicky a poklepávají jí na rameno v jejím odhodlání kvůli manželovým sólovým sexuálním aktivitám rozbít rodinu:
„Existuje predsa masturbácia. Mohli ste takýmto spôsobom sexuálne žiť s ním a nie že on si nájde ďalšiu osobu, s ktorou sa aj fyzicky pozná a stretáva a cez skype navzájom onanujú. TO JE SKUTOČNE SILNÉ KAFÉ!!! Preboha veď to dieťatko ste nechcela len vy, ale chcel ho aj on sám, takže nejaká obeť pre potomka sa musí dať, a nie ako zvieratká sa chovať a hľadieť len na seba a na svoje sexuálne pudy. Možno ešte masturbáciu pri pozeraní porna by som pochopila, je to anonymné a svojím spôsobom neškodné, ale toto nie!!! Veľmi ma mrzí v akej situácii sa nachádzate, ale myslím, že ste urobila veľmi správne a že ľutovať nebudete. Ja akosi neverím tomu, že to robili len cez net. Držím vám veľmi palce!!! Nebojte sa život nekončí, ale pre vás akurát začína!!!“
Paní v tom není sama:
„Tiez mam taky problem, mame synceka s priatelom, 1mesacneho, a ja tiez som spatne natom ohladom sexu a partner je nervozny, stale len kuka porno a masturbuje, je mi to velmi neprijemne, ved aj ja by som chcela mat spet dobry sex, ale to neznamena ze odhodim maleho niekam a zacnem masturbovat. Paneboze ved to malinke za nic nemoze a on ostane taky nervak, ja uz som tiez na pokraji sil, do rana sedi pri pocitaci, masturbuje a do prace nechodi, a ja som stale ta spatna. Neboj nie si vtom sama, mame len nestastie,.. tiez rozmyslam ze ho opustim a snad sa potom zbada. …Drzim moc palceky a nemysli na mazela ale na to malinke, on ta potrebuje a ak si tvoj manzel nevie uvedomit , opusti ho amozno sa tiez zbada a ak nie aspon budes vidiet ze ti za to vobec nestoji,.. drzim moc palceky a verim ze nech sa rozhodnes akokolvek bude to spravne, hlavne mysli na to malinke a na seba!!!“
Nu což, když rada „mysli na to malinké a opusť jeho chlípného otce,“ pochází od spolutrpitelky, nezní to tak hrozně. A co na to sexuolog, odborník na vztahy?
„Milá neznáma. Pokiaľ je to Váš manžel, tak by som to riešil zrejme rozvodom. Niečo také sa jednoducho v manželskom zväzku nemôže stať. To, že Váš manžel sa uspokojuje cez internet považujem za jeho zlý krok. Ak Vás ľúbi, tak niečo takéto nemôže spraviť. To, že píšete, že to považujete za neveru, Vám dávam za pravdu. V žiadnom prípade Vám nemôže povedať, že keď fyzický s ňou nič nerobí, tak to není nevera. JE. Pokiaľ však toto praktizuje, tak mu chýba niečo vo Vašom vzťahu. Pýtali ste sa ho, či Vás ľúbi? Internet je hrozba a vďaka nemu sa môže zoznámiť s dievčaťom, s ktorým sa môže stretnúť a podviesť Vás. Takže na toto by som si dával veľký pozor. Odporúčam Vám porozprávať sa s ním, povedať, že jednoducho toto neznesiete a nech si vyberie, buď Vás, alebo takýto internetový flirt. Vy dvaja ste v kríze a sám vás z nej nevytiahnem. Potrebujete skutočnú vôľu vás oboch. Na partnerovi je tiež, aby vyriešil svoj vzťah s inou ženou cez internet. Jednoducho s tým musí skončiť. Až potom sa pomaly postupne môžete zotavovať a budovať všetko nanovo. Je však možné, že váš partner nič riešiť nebude – ani inú ženu, že to nechá samospádom plynúť ďalej. V tom prípade by bolo pre vás najlepšie prestať sa trápiť a začať sa zaoberať vlastnou budúcnosťou. Nemá zmysel zotrvávať v partnerstve za cenu vyplakaných očí. Rozíďte sa s ním. Určite si nájdete priateľa, ktorý bude o vás bojovať a budete len jeho. Staré známe pravidlo hovorí: „Keď nie je šťastná žena, nie je šťastný nikto.“ Máte právo byť šťastná. Takže z môjho sexuologického hľadiska problém bude v tom, že ho adekvátne a naplno nevzrušujete a preto hľadá takéto zábavky. Ale toto do vzťahu jednoducho nepatrí. Takže je na Vás, ako to vyriešite. Musíte sa vy rozhodnúť, je to na Vás. Poslúchnite a hlavne počúvajte Vaše srdiečko čo Vám hovorí. V tomto prípade iné riešenie nie je. Kolega-psychológ hneď vytušil, že ste určite manželia, pretože to riešíte. Keby ste boli priatelia, tak ho hneď pošlete k vode. Takže to je stanovisko dvoch odborníkov.“
Možná se paní poučila, že nemá manželovi věřit, že mezi fantazií u počítače a skutečným sexem s jinou je nějaký rozdíl. Pán se možná poučí, že je lepší na kamarádku hupout v reálu (nejen, že naživo si to užije víc, ale ani nebude tolik důkazů). Paní se utvrdí v tom, že „ona má právo být šťastná“, pročež manžel, nemrava, nemá co mít nějaké sexuální potřeby (pokud by ji to mělo v jejím štěstí omezovat), a pokud se zná s nějakou ženštinou, která dráždí jeho nevybouřenou představivost, huš,huš: „buď rozhovory s ní, nebo celibátní vztah se mnou (a dítě)“. Internet zakázat – díky němu se může manžel seznámit s jinou. (Možná by stálo za úvahu zatrhnout mu i vycházky?).
A když to nepomůže a manžel si nedá říct, aby nedostatek sexu doma nekompenzoval virtuálně, protože to se, fuj, nedělá? Potom, bez milosti, rozvod. Žena má být přece šťastná. Její útlé city viktoriánské panny jsou přednější, než nějaké pochybné zájmy a potřeby dítěte nebo manžela…
No a pro mě z toho plyne poučení, že cyber-sexuolog má s tím reálným společného asi tolik, jako cyber-sex se sexem naživo.
Poznámka: texty částečně zkráceny a staženy, originál ZDE . A, přísahám, ty dva poslední zuřivé komentáře jsem nepsala já! 🙂
úno 22, 2010 @ 14:41:32
No to si dělaj kozy, ne?! 🙂 Chápu, že udřená, omlácená žena na mateřské, nevyspalá, zavalená novými věcmi, tohle vidí jako poslední kapku (a navíc, ona sama taky nemá sex; ovšem JÍ manžel nebrání si to dělat před monitorem, nebo jo?)) – ale co jinak ten manžel, jak se chová v jiných oblastech, chodí do práce, dělá něco doma, zajímá se o dítě? To ony vůbec nehodnotí? Zaměřují se jen na to, že si ho honí u monitoru?? \"Rada odborníka\" je vrchol! Já teda nechápu, proč ta paní aspoň nejde a nevykouří svého manžela. Na co si sama stěžuje – na to, že sama nemá chuť na sex, nebo co? – jiná věc je, že neznáme pozadí toho vztahu, nevíme, jestli to není něco zástupného, jestli ten manžel nedělá něco jiného, \"horšího\"… Hlavně: ona vůbec nemusela vědět, co ten manžel dělá… A když jí to vadí, proč nežije s nevášnivým impotentem? No nic – já nevim, jak je to na mateřské, tento aspekt znám jen zprostředkovaně od kamarádek…
úno 22, 2010 @ 14:57:28
hm… ja nevim, nejsem zrejme prototyp nejake arcimoralky. ovsem me by se asi taky nelibilo, kdyby manzel masturboval u monitoru. a to nejsem ani v bezprostredne poporodnim stadiu ani v prechodu:)
úno 22, 2010 @ 15:00:38
já na mateřské jsem :), ale tohle mě opravdu \"nadzdvihlo\" – odborník radící dámě, která si stěžuje, že manžel po sedmiměsíčním půstu(!) onanuje(!) někde na chatu, aby se rozvedla (aniž by, sakra, zohlednil aspoň existenci mimina, které bude vyrůstat bez otce!)… Já na místě takové paní bych byla ještě moooc ráda, že manžel někoho v reálu nesouloží na chatě 🙂 – a ještě úvahy \"odejdu s dítětem, aby se vzpamatoval\" (a přestal chtít sex? To už by snad byla lepší kastrace, ne?).. také mi to \"hlava nebere\". Jinak, myslím, že manželkám na mateřské toho snad v sexu tolik nebrání – únava? Když má manželka energii na to, aby se rozčilovala a zkoumala, co kde dělá její manžel, tak by snad i na tu dvouminutovou soulož mohla energii najít. A stejně jako tebe, také mě zaujalo to, že se vůbec nedozvíme, co jiného ti pánové (ne)dělají… tedy, v jednom případě paní nebo slečna psala, že se o ně nestará a nechodí do práce, to bych asi viděla jako větší problém, než nějaké ejakulace u monitoru.
úno 22, 2010 @ 15:04:51
myslím, že ctnostná manželka takové věci ani neví, ba ani nechce vědět! 😉 A kdybych byla půl roku, rok \"mimo provoz\" (a věděla, že mi takové věci vadí), to už bych byla velmi obezřetná, abych náhodou omylem nezapátrala… Ač také ne zastánkyně \"arcimorálky\", považuju za naivní myslet si, že když nebudu chtít (moci) já, partner se na pár týdnů nebo měsíců \"vypne\". Bromem čaj nedochucujeme… 😉
úno 22, 2010 @ 15:17:37
… teda upřesnění: pokud je tomu dotyčnému páru dvacet, chápu, že je z toho krize a neřešitelná domluva atd. Pokud jim je třicet, už by se snad domluvit mohli, ne?
úno 22, 2010 @ 15:17:37
Sexuální půst půl roku a více u manžela: Připadá mi přímo trestuhodné, že toto téma žena s mužem neprobrala, nehovořili o variantách, co dělat, co oba snesou a dohodnou se, co ne, co ONA udělá proto, aby se manželství i po takovém půstu zachovalo…
úno 22, 2010 @ 15:33:21
– aha, je to 13letý vztah… tak možná právě proto nejsou schopni se domluvit; to my jsme taky nebyli 😦
úno 22, 2010 @ 15:51:30
zatrhnout nejen internet, ale zavřít ho doma, ani do práce ho nepouštět, co kdyby se tam seznámil s nějakou jinou??? Bože můj, co je ještě nevěra??? Když se mi bude zdát o sousedovi nějakej hanbatej sen, tak jsem taky cizoložnice a manžel by mě měl opustit, děti neděti??? Bohužel, tyhle stesky žen \"nemravných úchyláků\" jsou časté, a chápu je po té, co jsem jednou u svého ex přítele našla při úklidu hluboko pod postelí ukryté pornočasopisy… SE zájmem jsem si je prohlížela, když v tom přišel do pokoje, zděsil se a se slzami v očích se začal omlouvat… Smála jsem se do chvíle, než z něj vypadlo, že odhalení pornočasopisů byl důvod rozpadu jeho bývalého šestiletého vztahu… Kruci, ženský, vzpamatujte se…
úno 22, 2010 @ 16:01:29
špatně jsem se vyjádřila, \"nechápu stesky těch žen\", ale už vím, že jich je spousta…Kruci, nevšímat si chlapa dýl než rok by mělo bejt trestný a takovým ženám by měla být soudně nařízena léčba u sexuologa…ovšem jiného, než toho \"pseudoodborníka\" z on-line poradny…
úno 22, 2010 @ 16:01:29
No, ja teda proti masturbaci nic nemam, ale taky by se mi nelibilo, kdyby pres webku \"soulozil\" s kamaradkou 🙂 Kdyby aspon s nejakou na druhem konci sveta, ale s kamaradkou? 😀 Neverila bych tomu, ze v realu z toho driv nebo pozdeji nic nebude. Zajimala by me reakce muze, kdyby jeho zena delala to same. 😀 Ale, pani si za to tak trochu muze sama, i kdyz spolu nemuzou mit sex, je prece spousty zpusobu, jak druheho uspokojit, ne? A cemu jsem se divila: \"Toto mi manzel urobil po 13 rokoch spolocneho zivota a dvoch potratoch.\" To jsem malinko nepochopila.
úno 22, 2010 @ 16:01:29
byla bych ovlivnena:)).Prectu si je,az sem flaknu svuj :)). Pani by mela myslet predevsim na sve dite,tzn-na obzivu,ktere ji zajistuje manzelova vyplata.V pripade rozvodu zustane sama s miminem a s almuznou.Ja bych nebyla ochotna prenest pres srdce,kdyby si manzel pozval milenku k nam do bytu.A to jen proto,ze nasi jeskyni nechavam po odchodu neuklizenou,protoze detem je jedno,jestli nadobi mama umyje vecer,nebo rano,ale VEN chteji HNED! Chlapa bych zbila jak psa,nikoliv proto,ze ma milenku,ale proto ze milenka videla kosticky vsude po zemi!!! a pak ze jsem si vzala lakomyho kretena,co se nema soudnost vzit milenku do hotelu.Pokud jde o nejaky sledovani cehokoliv na kamere…no a? At si sleduje co chce,je to stejny jako pornografie,s tim rozdilem,ze naproti je zenska,co to dela zadara. V
úno 22, 2010 @ 16:06:18
Ale stejne, asi bych zvazila jestli se rozvadet, to je trochu ujety reseni, pokud jde zas o takovou malichernost. Spis nez rozvod bych mavrhovala venovat se manzelovi 😀
úno 22, 2010 @ 16:17:42
Ja osobne si myslim,ze chlapa bavi dostavat korist.Tzn-jinou babu.Pokud ji ma tak,aby nenarusil chod rodiny,at ji ma.Jestli nebudu mit,na co jsem zvykla a nase deti taky,pujde i s milkenkou bydlet do maringotky za mesto,protoze ja jsem se o nej starala,kdyz sel v kariere vys a vys.Prala jsem kosile,zehlila je,vychovavala deti,varila vecere a hlavne-nikdy nedrzkovala,kdyz musel na pracovni vecere s klienty…. Za svuj Uspech muz vdeci sve prvni Zene,za svou druhou Zenu vdeci svemu Uspechu :)).Zadna druha nebude,pravidla hry byla dana pred snatkem :),sorry za pragmaticnost a smysl pro realitu.
úno 22, 2010 @ 16:29:32
No, já jen vím, že cyber-sex je stejně reálný jako soulož na chatě, jen je pohodlnější – nikdo nikam nemusí, těžko někdo nechtěně otěhotní a nemoci se taky nepřenesou. Tak se nedivím, že s tím chlap nechce přestat. Asi by pomohlo, kdyby si jeho manželka s ním domluvila sexy rande na netu. Kdyby teda chtěla. Chápu, že doba po porodu je rozhozená v mnoha ohledech, a tahle společnost nás neučí, že chlap i tak má zůstat na prvním místě. Ale poučky poučují, život se žije.. Ejakulující manžel u monitoru, zatímco já umývám nádobí, by mi vadil.
úno 22, 2010 @ 17:01:56
[14] jo, to by vadil. Proto je blbý, že o ničem jiném tam nebyla řeč – jestli něco jiného manžel doma dělá nebo nedělá. Jestli jen ejakuluje, nebo jestli i něco navíc 🙂
úno 22, 2010 @ 17:26:07
Nebudu přispívat, ale plně souhlasím s příspěvkem č.9 a č.13. Paní Cheorchia má vždy moc fajn názory a já s nimi plně souhlasím. Hlavně se mi líbí ta 9, nemá chybu.
úno 22, 2010 @ 17:52:21
Řeší se tady ten chudák chlap,co nemá sex a tak musí masturbovat u webky. Holky,ale napadlo některou z vás,že to taky může být totální hovado,když místo aby se věnoval manželce a třeba jí jen pohladil,když sex asi není tak úplně to,co by paní chtěla,tak sedí u počítače a věnuje se nějaké jiné…….. Kde je psáno,že chlap je jakýsi zázrak kolem kterého je potřeba rotovat?
úno 22, 2010 @ 18:44:45
Běličko, já řeším především to, že tu máme nekomunikující nebo špatně komunikující pár v krizi, trpící půlroční mimino s vystresovanými rodiči (nemá smysl si nalhávat, že atmosféra doma na něj vliv nemá) a odborného poradce specializovaného na vztahy, který radí rozvod, aniž by ty manžele někdy viděl nebo vyslechl oba. To je podle mě ta zrůdnost, \"rada\" sexuologa. Jinak, je-li ten chlap totální hovado, co si mám myslet o paní, která je s totálním hovadem setrvá dvanáct let v bezdětném manželství, úderem třináctého roku si s tímtéž hovadem pořídí dítě a pak(!) se chce rozvést? A navíc se ani slůvkem nezmíní, že ten její je (třebas) hovado, co nechodí do práce, o dítě se nestará, pro ni nemá pochopení… píše jen o cybersexu? Myslím, že nikdo nepsal, že je to probém jen té paní; Liška tu zmiňuje, že to měli všechno probrat spolu (a mně je, mimochodem, velice blízký přístup Cheorchie, který považuji za pěkně starosvětsky moudrý). A, a propos, vůbec nejde o \"rotování kolem chlapa\" – napsala bych ten článek stejně, i kdyby autorem dopisu do poradny byl manžel virtuální partnerky toho proklínaného cyber-nemravy. Efčo, možná bych nebyla tak absolutní v závěrech… můžou existovat dohody, možná \"nereálný sex\" vyhovuje oběma, třeba je paní rovněž zanedbávaná a nechce bý nevěrná \"doslova\"… Těžko říct. Ale vím o případech, kdy spolu i dlouholetí virtuální milenci při osobním setkání nepromluví pomalu o ničem kromě počasí. 🙂 hk, správně, ať si ejakuluje, ale teprve až umyje nádobí! 😀
úno 22, 2010 @ 19:00:10
Manzelko, ja dokazu pochopit virtualni sex, jen jsem mela na mysli spis to, ze bych se u kamaradky vic bala toho, ze se to v realnem zivote muze zvrtnout v opravdovou neveru, prece jen tam asi budou nejake sympatie, jinak by je tohle asi nenapadlo… Ja nevim 😀 Snazim se jen vzit do ty situace. Je to docela uhozeny, svlekat se pred kamerou pro zadaneho kamarada, jeste se da pochopit chat, ale tohle je i na me silny kafe 🙂 Ale je pravda, ze nevime co se tam ve skutecnosti stalo. Kazdopadne, me by se to nelibilo. Ale nez se rozvadet, kdyz uz jsme spolu tak dlouho a mame dite, tak to bych si radsi vymyslela novej make-up, koupila si pradylko a poradne mu ukazala tak, ze by na webku zapomnel. Chichi 🙂
úno 22, 2010 @ 19:13:04
Manželko,ono je dost žen,co krizi ve vztahu řeší dítětem…myšlenka \"Otěhotním,budem mít dítě a on mě zase bude milovat\" je poměrně častá na diskuzích. 🙂 Já osobně i kdybych měla kojence bych frajera,co tráví čas u webky s kámoškou vyrazila a to nekompromisně.Je lepší zbavit se takového chlapa raděj pozdě než nikdy.Jestli se paní soustředila jen na to,aby konečně otěhotněla,tak jí mohlo uniknout s kým to vlastně těhotenství vyrábí.Některé matky toužící po dětech za každou cenu jsou tak trochu divné.
úno 22, 2010 @ 19:17:20
myslím, že pán se věnuje cybersexu v nepřítomnosti partnerky, dá se to předpokládat, protože by paní jinak musela dotaz psát z vazení věznice, kde by seděla za vraždu v afektu, poté, co by muže utřískala monitorem. Zřejmě byl akorát nedopatřením přistižen jednou při činu, jinak by se paní o ničem nedozvěděla. Chápala bych, že by se paní chtěla rozvést, kdyby muž věnoval svou energii pouze té cyber přítelkyni, zatímco manželka by marně žadonila, aby plnil manželské povinnosti. Pokud je pán po dobu jednoho roku IGNOROVÁN A ODMÍTÁN nelze vůbec mluvit o nějakém rotování kolem něj. Muž, jemuž je po tak dlouhou dobu odpírán styk, těžko bude ženu hladit a objímat, aniž by pak nemusel běžet na toaletu případně k počítači… Ano, paní musela sedm měsíců ležet s rizikovým těhotenstvím, ale předpokládám, že ruce zasádrované neměla, a ani ústa ji zašita nebyla. Pokud z nějakého důvodu odmítá sex, je to ona, kdo by měl vyhledat pomoc odborníka, který by ji opět zprovoznil a vysvětlil jí, že svým jednáním kope hrob pro dlouholeté manželství. Jsou dvě věci, který z chlapů dělaj zvíře- prázdnej žaludek a plný trenky. A nejen z chlapů…
úno 22, 2010 @ 19:24:51
Jsou dvě věci, který z chlapů dělaj zvíře- prázdnej žaludek a plný trenky. A nejen z chlapů… Hmmmm tak v tom případě tito muži jsou pro mě hovada a ne muži hodní zájmu. Žít s pocitem,že musím chlapovi poskytovat sex a jídlo aby mě neopustil by mě zabilo 😀
úno 22, 2010 @ 19:34:32
Já bych zas zabila chlapa, který by mi neposkytoval sex a materiálně nezajistil, aby na jídlo bylo… Nietze pravil:\"Člověk je jen zvíře s rudými tvářemi.\" A Nietze bylo hodně moudré zvíře…
úno 22, 2010 @ 19:41:22
Já bych zas zabila chlapa, který by mi neposkytoval sex a materiálně nezajistil, aby na jídlo bylo… Samozřejmě,pokud chci,tak má poskytovat.Finančně zajistit také. Je se mnou dobrovolně,tak ať se stará.Jen bych prostě kolem žádného chlapa nenašlapovala po špičkách a pokud mě se nechce,tak jeho sexuální potřeby jsou mi ukradené celkem. 😀 Jsem tak trochu nafrněný sobec a život se mnou není žádný med. 😀
úno 22, 2010 @ 19:47:55
Já nemám čas teď přečíst všechny komentáře (kromě 23, \"Já bych zas zabila chlapa, který by mi neposkytoval sex\", to se mi moc líbí), tak pardon, jestli se budu opakovat. Ale asi trohu chápu, co vadí paní – osobně bych preferovala, kdyby si to radši udělal u anonymního porna, nebo když už k tomu musí mít virtuální odezvu, tak s někým, s kým se nikdy nesetká osobně.
úno 22, 2010 @ 20:26:11
proc hovado, ja to tam dole mam malinko jinak, ale slysela jsem, ze kdyz to maj chlapi plny, tak to pry boli 🙂 Onanovat se neda vetne. A nevim proc kolem zenskych by se melo rotavat, kdyz oni zrovna nemuzou, ale u muzu to tak byt nemuze :)Kdyby mi sexualni potreby meho partnera byly ukradene, nemohla bych se divit ze bych byla ukradena ja jemu a delal by to s jinou, at uz na netu ci v realu 🙂
úno 22, 2010 @ 20:28:40
pokud chcveš, tak má poskytovat a pokud nechceš, tak co? Tak má trávit život v celibátu??? Tohle je těžce genderová diskriminace. Když žena píše do on.line poradny, že jeí partner odmítá sex, tak jí odpoví, že se s partnerem má domluvit na pravidelném sexu dejme tomu každou sobotu. Tedy že muž se musí překonat a prostě ženě na povel podržet. Když píše muž, že jeho partnerka odmítá sex, tak mu poradí, aby se snažil partnerku pochopit a přepětí řešil masturbací. Tak kde to jsme???? Proč je to zrovna žena, která má výsadní právo rozhodovat o sexualitě ve vztahu???? Proč je to muž, který by se měl podřizovat??? Obzvlášť, když ženě stačí \"nasměrovat podpatky ke stropu a myslet na kabelky\" jak zaznělo v Sexu ve městě, zatímco muž k sexu potřebuje erekci, a pokud nechce, tak se žena může postavit na hlavu a ničeho se nedomůže… Mi přijde, že se každý muž automaticky považuje za \"vždychtícího\"… Tohle je horší gender než za krále klacka…
úno 22, 2010 @ 20:44:06
Diky za clanek :)) asi ho nadsene preposlu na vsechny strany :).
úno 22, 2010 @ 20:44:06
Po teto diskuzi jsem se hluboce zastydela,ze nejsem muzi intelektualni oporou,nebot tu hleda na Wikipedii a Googlu,pripadne s kamosema na Plzince.Poskytuji mu sex,jidlo,peru,uklizim,staram se o deti a odmenou mi je ABSOLUTNI INTELEKTUALNI IGNORACE :))).Jeste ze ten sex je bajecnej a nouzi netrpime :)).
úno 22, 2010 @ 20:47:35
Víš ono je to o názoru a stylu života. Nejsem a nikdy jsem nebyla chlapovi vděčná,že si mě všimnul.Naopak celý život chlapy spíše musím odhánět a tak nějak jsem už znechucená když si někde přečtu,že je chudáky bolí nedostek sexu,že nejsou schopni pohlídat děti,že oni pracují a žena je doma,tak má o děti pečovat….ccsssssss Pro mě prostě chlap není zázrak a je jich na světě tolik,že každý se dá nahradit.Případně není vůbec potřeba.
úno 22, 2010 @ 20:49:58
Jinak celý blog je moc fajn a poučný 🙂
úno 22, 2010 @ 23:55:43
no dobře, ale rozebíráš věci, o kterých nic nevíme, nemáme informace. Proto jsme je nebraly v úvahu a ani to nelze – kde bylo psáno, jestli manžel tu ženu pohladil nebo nepohladil, když ona neměla chuť na sex a on jo? Nikde, s tím se nedá operovat. To je mimo diskusi. Nikde není psáno, že ona kmitá, myje nádobí, stará se o všechno a on jen sedí doma před monitorem 24 hodin denně a honí si ho. Toto je sice jediná informace o jeho činnosti, kterou máme, ale zcela neúplnou. nic jiného nevíme. Takže předem předpokládat, že se o nic jiného nestará, je úplně nerelevantní. o tom se bavit nemůžeme.
úno 23, 2010 @ 10:10:01
Ježkovy voči! Osobně si myslím, že cybersex si zkusil snad každý – a kdo ne, ten lže 😀 Taky se mi občas stává,že když jsem otevřela šuplík, vypadla na mě hromádka pornočasopisů, nebo jsem omylem rozklikla mezi posledními zavřenými okny porno. No a co? POkud to není sex se zvířátky nebo dětmi, nevadí mi to. Se zájmem si prolistuju, zasměju se (nebo si sama taky užiju – proč ne? )a pak si manžela dobírám a v pohodě. Opravdu netuším, proč kolem toho někteří dělají takový hysterický povyk.
úno 23, 2010 @ 10:14:49
A ještě dodatek: Zdá se mi to, nebo je opravdu velká většina Slováků takhle strašlivě úzkoprsých a prudérních? Že by v tom hrálo roli silné katolické založení?(předem se omlouvám neúzkoprsým Slovákům… .-) )
úno 23, 2010 @ 13:26:38
to jsou věci. Nic není jen černobílé. Za zásadně nepřijatelné považuji, aby seguolog/psycholog dával ženě tak kategorické rady jen na základě informací obsažených v jejím textu. To je naprosto neprofesionální. Pozadí toho stavu může být všelijaké a za prvořadé bych považovala, aby to manželé řešili společně nejen v soukromí, ale i u odborníka. Popravdě – znám spoustu chlapů, které jejich ženy odsunuly na vedlejší kolej ve chvíli, kdy se narodilo mimino, a už je tam navěky nechaly. Argumenty jsou povětšinou stejné – mně to nechybí a ty jsi sobec. Protože můj vztah k sexualitě je ryze živočišný, je pro mne těžké to pochopit. I když mám dvě děti a ne vždycky jsem byla fyzicky v stavu \"zalehnout\", snažila jsem se (dobrovolně) manželovi poskytnout, co jsem považovala za přirozenou potřebu stejně jako jídlo. On byl spokojený, já jeho prostřednictvím taky a doma byl klid. Abych to považovala za nekřesťanskou oběť, to tedy ne. Vím, že nejsme všichni stejní. Ale taky vím, že chlap bez sexu prostě strádá.
úno 23, 2010 @ 14:26:39
V jednom ale ten psycholog mal pravdu: ze ak by bola slobodna, posle ho k sipku rovno a nic neriesi v poradni. Porno je OK, masturbacia je OK, ale sexualne sa uspokojovat cez webku s konkretnou priatelkou je uz nad ramec normy. Teda tej mojej. Ale je fakt, ze zena s detmi uz ma hranicu tolerancie niekde inde, pretoze je jednoduchsie (a mozno lepsie) prizmurit oko nad podobnymi sexualnymi aktivitami manzela, ako prejst kalvariou rozvodu, naslednych financnych problemov, existencnych problemov a podobnych hroz, ktore rozvod prinasa. Takze sama za seba: dnes (deti odrastene, financne nezavisla) by som takemu chlapovi zakyvala na rozlucku, pred desiatimi rokmi mu len rozmlatila ten monitor o hlavu. 🙂 Slovenka, bez vyznania. 🙂
úno 23, 2010 @ 14:59:37
Cybersex sem, cybersex tam… Neřeším porno a podobné záležitosti, bylo by to pokrytecké. Ale, jak už tu bylo řečeno, je fakt rozdíl, jestli je to anonymní baba, třeba i placená, nebo nějaká známá. Je možný, že to je právě to, čeho se dotyčná bojí – ne, že ten její půjde do bordelu nebo si to udělá sám, ale toho, že je tam někdo jiný, ke komu se může chlap obrátit i v reálu. Co se týče komentů o tom, že ruce v sádře neměla a hubu zašitou taky ne – no, je to taky názor. Ovšem já jsem si teďka střihla takový několikaměsíční období, kdy jsem na sex z různých a kombinovaných důvodů natolik neměla náladu, že se mi dělalo fyzicky zle jenom při pomyšlení. A to pěkně prosím nejsem žáden anděl. Kdybych se v tu chvíli donutila na manžela šáhnout v sexuálním slova smyslu, asi bych se pozvracela – a to by zase traumatizovalo asi jeho… Popravdě, daleko snáz bych já osobně tolerovala videa, filmy, placené telefonní linky nebo i návštěvu hambince, než provádění něčeho takového s nějakou známou, byť přes počítač. Je to pro mě popravdě na stejné úrovni, jako kdyby u toho každej seděl na jiným konci gauče. Ale je fakt, že online sexuolog byla dobrá třešeň. Jo a taky chápu tu druhou paní, kterou manžel ignoruje a sedí do rána nad pornem, a navíc nemaká 🙂 Základní funkce odrušeny, tak co s tím… Jak už tu padlo mnohokrát – o tý situaci víme houbeles…
úno 23, 2010 @ 16:45:44
Belicko mela jsi to rozebrat trochu z jine stranky a to: ze kdyz zena umi byt samostana a pri dlouhodbe indispozici partnera se umi ukajet vibratorem tak proc by muz nemohl byt take sobestacny a ukajet se tak na nafukovaci pane ,treba ;o) Jinak pani ,bych rekla, hlavne resila zda je to nevera a z meho pohledu bych to take jako neveru nazvala, prece jenom je rozdil se virtualne obstastnovat s nejakou neznamou treba s afriky ci asije ci jine vzdalenejsi zeme nez se znamou ktera bydli na druhym konci mesta nebo ve vedlejsi ulici nebo ve vedlejsim state (treba: Viden je od Bratislavy co by kamenem dohodil) Co se tyce toho poradce, neporadce tak by me zajimalo zda ma nejaky diplom, ktery jej opravnuje k tomuto povolani, pokud ano tak bych upozornila nejakou komisi ci dozorci urad na jeho amaterske konani….
úno 23, 2010 @ 21:01:22
Jo, to máte pravdu, že ukájet se naživo (ne jen s obrázkem:-) se známou osobou, kterou v životě on i jeho žena potkávají, je docela blbej nápad, vlastně neetickej, rozkladnej. Předtím jsem tohle nekomentovala, protože to podle mě zas a znova vychází z toho, že spolu o sexu a ne-sexu ti manželé nemluvili, neprobrali svo usituaci. To jem nezazlívám, to dost chápu, protože vím z vlastní zkušenosti, že 12 let dlouhý vztah (tj.započatý v mladickém věku) paradoxně neznamená, že mají všechno probráno, ale naopak že mohla ta komunikace ustrnout na poněkud dětinské úrovni – tak se to stalo mně. (Teda stalo – zároveň stalo ze strany partnera a zároveň jsem byla původce, samozřejmě.)
úno 23, 2010 @ 21:47:52
To je zase pekne komplikovane tema. Ten sexuolog by mel vratit diplom, jestli nejaky ma. Cybersex s kamaradkou ukazuje na nizsi socialni (a vubec veskerou) inteligenci toho chlapika. A pro vsechny, co by jim to pripadalo normalni, predstavte si, ze vas muz neco takoveho provadi s vasi spolecnou kamaradkou. Hruza!!! Jinak je to podle me (jak bylo receno) hlavne spatna komunikace (a jak bylo rovnez receno, me to moc neprekvapuje, protoze o problemech v sexu nakonec neni tak snadne mluvit)… Jinak me zaujalo, jak se to v komentarich svezlo na jednu jedinou notu: kazdy chlap potrebuje sex, a jestli jim ho dlouho odpirame, nemame se divit, ze si to vynahradi jinde (nebo snad dokonce: ma pravo to udelat). Nevim, jestli nektera z vas v zivote byla v roli toho, co naopak chce sex nekolikanasobne vic nez ten druhy? Myslim, ze cybersex s kamaradkou je reseni se zoufalym nedostatkem fantazie, ktere navic vlastne nic neresi.
úno 24, 2010 @ 09:36:38
jelikož patřím k těm, kteří to chtějí 8x denně a potřebují 4x denně, tak po 14ti dnech až měsíci každého vztahu jsem to byla já, kdo několikanásobně převyšoval poptávku, protože partneři se nacházeli ve skupinách od 2x denně do 2x měsíčně, takže vždycky jsem byla v pozici toho strádajícího a dokážu se vcítit do pozice všech odmítaných a označovaných za nadržený úchyláky, neb jsem v ní byla poměrně často… I proto chápu pána, že ujíždí na cyber sexu a obdivuji ho, že jen na něm a neventiluje se v reálu. Zároveň vím, že ani dva přátelé, kteří se znají z reálu dlouhou dobu, NIKDY nemusí zajít dál než k sexu po telefonu, po smskách, či netu. A kamarádka je jistější než cizí žena, protože od kamarádky vím, co můžu čekat a můžu zvážit potencionální nebezpečí, u cizí ženy nikdy nemůžu vědět, na čem jsem. Ať si chlap volá,píše či onananuje s myšlenkou na kohokoliv(cokoliv???), je to jeho věc, jeho soukromí, pokud za to neutrácí rodinný finance…
úno 24, 2010 @ 10:26:21
[20] [22] [24] [30]Běličko, já myslím, že když je paní s pánem tak dlouho, tak si snad mohla všimnout, s kým to dítě vyrábí – třináct let je na to dost dlouhá doba, podle mě. Ono odcházet od muže s kojencem \"nekompromisně\" také znamená na několik let velmi citelný pokles životní úrovně (paní je pravděpodobně na mateřské), existenční problémy atd. Nevím, kolik ti je 🙂 , ale podle té \"nekompromisnosti\" bych hádala mladého ducha, \"k stáru\" už se na podobné věci člověk většinou dívá trochu velkoryseji, zvlášť když v nějakém tom (pokud možno spokojeném) partnerském svazku žije. Vědomí, že \"musím chlapovi poskytovat sex a jídlo\" kupříkladu mě nezabíjí, protože co poskytuji, to taky dostávám (a asi by se mi nelíbilo, kdybych dostávat neměla) ;). \"Pokud chci, tak má chlap poskytovat, pokud nechci, jeho potřeby jsou mi ukradené\" – s tím přístupem by asi žádný vztah dlouho nevydržel; v mládí jsem potkala pár pánů, kteří to měli nastaveno podobně jako ty (\"jsi se mnou dobrovolně, tak se starej, mně do tebe nic není\" – pokaždé jsem vzala roha tak rychle, až se mi za patami jiskřilo 🙂 ) – ale pro vztah chci, aby na mně muži záleželo stejně, jako mně záleží na něm (vlastně nejen muži.. pro každý vztah, i s kamarádkou). Partnerství potřebuje kompromisy a vzájemné ohledy, jinak holt nevydrží, nebo, pokud vydrží, pak jen za cenu ne-štěstí zúčastněných. Ono snad ani nezáleží na tom, jestli chlapy musíš odhánět nebo jim být vděčná (také jsem odháněla), jde spíš o to, že i chlap je člověk a v páru nezasluhuje menší úctu a menší ohledy než ženská.
úno 24, 2010 @ 10:41:07
[25] Kopřivo, ano, tomu také rozumím, že nejvíc vadí, že tu paní zná osobně. Ale stejně bych to viděla jako příležitost k vyjasnění některých věcí spíš než jako důvod k rozchodu. [26] Efčo, \"kdyby mi byly potřeby mého muže ukradené, nedivila bych se, že jsem jemu zase ukradená já,\" pěkně řečeno. 🙂 Popravdě, také by mě naštvalo, kdybych byla sedm měsíců zanedbávaná a nucená k toleranci, a pak by se dotyčný rozhodl, že na rozdíl ode mě on tolerantní být nemusí a bude dělat scény kvůli (mým) náhradním řešením. A, jak píše ve [36] rybka,hranice tolerace závisí na mnoha faktorech – za svobodna by z takové věci byl rozchod, v manželství s malým dítětem je to důvod si věci vyříkat a řešit. [37] Cirrat, některé věci si představit neumím 🙂 , ale přece jen si myslím, že se o některých věcech má mluvit, i když se na to, že se o nich MĚLO mluvit, přijde pozdě. Mně na tom snad ani nešokoval tolik ten případ (odmítavá manželka a sex online), jako ten sexuolog, volající bez znalosti pozadí po rozvodu.
úno 24, 2010 @ 10:45:07
[38] proctonejde, vzdálená ženská z Afriky nebo z Asie? Dneska, kdy se letenky seženou už za pár stovek, žádná vzdálenost není dost daleká 😉 . Hlavně myslím, že obavy, aby cybersex nepřešel v reál, jsou trochu nemístné – vždyť přece ten reálný sex už proběhnout mohl (kdyby dotyční chtěli), a sexuální partnerka se dá sehnat nejen po internetu. A hlavně, co když pán třeba neumí anglicky? To si potom prostě musí najít nějakou partnerku, co hovoří slovensky. 😉
úno 24, 2010 @ 10:58:10
[39] Liško, máš opět pravdu, že je to rozkladný, neetický akt (mimochodem, já jsem z toho pochopila, že tu dámu zná jen ten manžel, ta paní ne), ale, jak už jsem psala několikrát, podle mě je to i úžasná příležitost jak komunikaci o sexu \"nakopnout\". [27] Nigerio, dobrýá postřeh. Také nechápu, proč se zrovna muž v páru má podřídit ženě, ať už ta žena chce sex, když on nechce, nebo nechce sex, když on chce. Že by nějaká představa rytířskosti? Navíc si taky nedokážu představit, jak nutit \"znechuceného\" muže k souloži. Přivázat příslušnou část fyziognomie ke špejli, aby držela patřičný tvar? 😉 [40] Flammerole, normální to není, to určitě ne. Mně se ale nenormální zdá celá ta situace (nebudu opakovat to povídání o komunikaci), navíc nikde nebylo psáno, že je to JEJICH SPOLEČNÁ kamarádka, paní píše, že ji zná manžel. Možná to ani není kamarádka, ale třeba známá z internetu (to z dotazu jasně nevyplývá). Pro mě by asi cybersex nebyl důvodem k rozchodu, ale k rozhovoru (nebo, jak výše psala hk, ke smluvení sexy rande na netu), žádná \"hrůza!!!\". 🙂 Asi to mám nastaveno jinak. A, ano, v roli někoho, kdo chce sex několikanásobně víc než ten druhý, jsem také byla docela často a docela dlouho. Proto vím, že když se nabídka s poptávkou rozchází v poměru 200:1 (a to číslo 1 zde symbolizuje přístup \"no, když jinak nedáš, ať už teda neotravuješ, ty úchyle\") , moc se toho s tím dělat nedá, ať už je sociální i jiná inteligence jakákoliv.
úno 24, 2010 @ 15:24:37
Sky Europe skoncili a tim padem i ta euforie kdy se opravdu dalo leta za par kacek :o) A ne vsichni lide jsou tak odvazni jako ty, aby jeli do uplne cizi zeme za clovekem ktereho znaji jen pres internet :o) Mimochodem letet bez penez?! Umi opravdu jen malokdo :o) Pocitam penize na hotel, jidlo a take na to kdyby se nahodou neco stalo, treba 100euro jen za zmenu letenky! :o)) A jsi jedna z tech stastnych, ktera zrejme neprozila,jaky to je, kdyz te osoba, na ktere ti zalezi vymeni za nejakou jinou ;o))
úno 24, 2010 @ 15:47:41
takova zaletnicka cesta se treba z Bratislavy do Vidne a zpet da zvladnout behem 3-4 hodin misto pracovnich povinnosti, ale letet treba (placnu)do Thajska a zpet behem 8 hodin (bezna pracovni doba)se neda… ;o) Ano zamozni podnikatele mozna takovy zajimavy zaletnicky vylet zvladnout muzou, ale takovych jedincu je malo a ti jsou kapitola sama o sobe ;o)
úno 24, 2010 @ 18:00:50
Proctonejde, Skyeurope nebyli jediní, i dneska se dostaneš za 2000 korun na druhý konec Evropy (nebo aspoň začátek Afriky) a zpátky. A kdybych já chtěla lákat do Česka slečnu z Bulharska, třeba, tak už i těch pár stovek za hotel obětuji… nicméně, to neřeší věc, že s nečesky (tedy spíš neslovensky) hovořící slečnou lechtivé popovídání většina Čechů a Slováků nezvládne.
úno 24, 2010 @ 19:43:34
manzelko, ja se jen snazila nahodit uvazovani nekterych zen proc svemu muzi cybersex za urcitych podminek povoluji…. ja osobne bych svemu muzi cybersex nepovolila ani s tou podminkou, ze to bude delat s nejakou tlustou subsaharskou africankou ci typickou peruankou, zeny ze zemi pomerne vzdalene, na dopravu ponekud narocnejsi a hlavne behem jednoho dne zvladnout cestu tam a zpet nezrealizovatelne a take zeme ,ktere nejsou nijak atraktivni pro meho muze a jsou to zeme kam se musi cestovat prevazne letadlem, ktere muj muz moc nemusi :o) samozrejme nekterym staci ,ze je to jen nejaka \"cizinka\"…a ne zadna spolecna znama jak popisuje treba flammenrole :o) A pokud je clovek vynalezavy a schopny a hlavne jej zene chtic tak se nejake ty lechtive slovicka muze naucit a potom od ceho jsou rychle prekladace na internetu pres kterej cely ten cybersex probiha…..
úno 24, 2010 @ 19:46:38
Manzelko, nekde jsem cetla o pripadu, kde se jeden dobrak snazil vyhovet sve naruzive zene, a strcil si pletaci jehlici do mocove trubice.