Po mnoha měsících jsem se zase podívala k Hamiltonovi. Kdo neznáte (a nechce se vám klikat na odkaz), jde o stránku Muže o ženách, pro muže. Abych shrnula podstatné, jde zejména o to, že ženy (všechny!) jsou již od útlého věku mrchy, které nemají zájem o sex, ale lákají na něj samečky (rozuměj nebohé muže), aby je podvodně připravily o majetek, nechaly se oplodnit a pak muže odkoply a ukradly mu děti, přičemž ho oberou i o ten zbyteček hmotných statků, který dotyčný ještě měl.
Pokud žena muže náhodou neodkopne a zůstává s ním, je to ještě horší: po porodech a s postupujícím věkem totiž ztrácí figuru, a tak je muž nucen ji opustit sám, aby si mohl jít užívat s nějakou mladší a krásnější (která jde ale jen po jeho penězích, zlatokopka jedna!).
Vrcholem vší nespravedlivosti je, že pokud muž od stárnoucí ženy odejde, vnucují mu, že jde o krizi středního věku, zatímco on prožívá vlastně nejšťastnější období života… A tak dále a tak podobně. (Strašné je to také s Češkami, které se v zahraničí ponižují coby au-pair, případně si za partnery vybírají cizince, místo aby se držely hodných českých Honzíků.)
Hamiltonovou logikou jsem se dřív chodívala bavit, než jsem na jeho stránky trochu pozapomněla – ostatně, není sám, podobné články píše i Alien a spousta dalších zklamaných mužů, jimž jejich názory rozhodně nehodlám vyvracet (ačkoli jsem na hony vzdálena tomu, abych se domnívala, že reprezentují běžná přesvědčení vyrovnaných, spokojených jedinců).
A teď, po několika letech, jsem nostalgicky nahlédla, přečetla „vtipný“ článek o Ženě a motýlovi, a vyděsila se.
Není pochyb, že zub času je neúprosný. Není pochyb o vlivu gravitace na tělesnou schránku člověka. (Ponechávám stranou, že muži chátrají stejně jako ženy, mnohdy dokonce rychleji.)
Ale tvrzení, že
„tělo Ženy se po třicítce začne rapidně rozpadat a pouze pár ´šťastlivých´, ale hodně opilých jedinců ji bude mít možnost v tomto úbdobí rozpadu vidět“
a že
„jediná část jejího těla, která se nikdy nerozpadne, je její klapačka. Ta se vyvíjí nepřetržitě. Na rozdíl od housenky, z Ženy se nic krásného už nikdy nevyklube. Akorát trpký, zahořklý, lakomý a zákeřný individuál bez smyslu pro humor, který je neustále nespokojený a kterému vše vadí,“
je dle mého soudu zvláštní.
Nikdy nic krásného? Opilí jedinci? Vzpomněla jsem si, co se tak často zpívává ve wolofských populárních písničkách: „ctěte ženy… děkujte ženám… ženy chovají, ženy kojí… ženy jsou naše sestry a matky… ženy jsou ty, které tvoří národ, na ženách stojí země… děkujme prvním manželkám…“
Když v Česku kdysi populární chlapecká kapela nahrála písničku o mamince, byl z toho hit a všichni byli dojati, jak je to od hochů milé a nečekané.
Maminkám je věnováno, odhaduji, asi tak 20% senegalského popu. Povadlé poprsí babičky neschovávají, povadlým poprsím se bezmála chlubí: „tolik dětí jsem vychovala, tolika lidem jsem dala život!“ Dalších, hádám tak 30%, patří ženám v různých úlohách: babičky, manželky (první, druhé…), milenky, služky (chovejte se k nim slušně!), dcery, zpěvačky…
Pokud Západ dnes nevidí v ženách nic jiného, než nástroj k uspokojování sexuálních potřeb, jinak bezcenný a po splnění uvedeného účelu dále nehodný úcty ani pozornosti, je s ním něco v nepořádku. Se Západem, ne s nástrojem. Jedna věc je totiž statistika (například) zaměstnanosti, a jiná věc je postoj společnosti. Nevím ani o jiném kulturním prostředí, kde by ženy páchaly sebevraždu z důvodu věku .
Ale i přes rozsáhlé marketingové masáže mozku, vnucovaný kult mládí a rozmáhající se bezohlednost ke starším osobám obou pohlaví věřím, že Hamiltonův názor je extrémní a většina ostatních lidí si tu starších dam (kteráž skupina zahrnuje i naše maminky a babičky) ještě trochu váží.
A pokud ne… pak díky Bohu za kulturní rozdíly.
čvc 01, 2009 @ 17:51:03
Ta maminka z populárnípísničky ale neukazovala poprsí, tak ji šlo obdivovat 😉 Byla maminka, ne žena.
čvc 01, 2009 @ 18:05:11
A propos, Kverty, maminka není žena? Pro mě jsou maminky vtělením ženskosti…
čvc 01, 2009 @ 18:05:11
Ja jsem nakoukla jen obcas.Necojsem dala precist kamaradovi,ktereho povazuji za Gentlemana,ktery nejen,ze zeny miluje,ale ctí je,ochranuje bez ohledu na vek. Gentleman by se nikdy nemel dopustit faux pa,aby zenam v jeho pritomnosti bylo spatne,nebo se citily divne… hamilton je pro me VořežPrut,kteryho zrejme sekyrovala jeho matka,nebo dostal na zakladce kopacky od holky a dodneska se z toho nezvpamatoval. Citim z nej skrytou nenavist vuci zenam. Krome jineho,bych ho rada videla,jak vypada,kdyz tak rad kritizuje povadla tela-Frajera Namachrovanyho :-))))))))))
čvc 01, 2009 @ 18:05:11
Já obdivuju i maminky s poprsím 🙂 (to víš, do televize se každá maminka zbožně zahalí… ale v autobuse nebo na trhu má sice šál přes hlavu, ale poprsí jí padá z rukávů… 🙂
čvc 01, 2009 @ 18:10:45
Hamilton se nesmí brát vážně. Společně s alienem tu tvoří grafomanskou dvojku ubožáků, o které by slušná žena ani neotřela podpatek, a místo aby na sobě zapracovali, tak si pěstují komplex ublíženosti:)
čvc 01, 2009 @ 18:45:16
to ne že bych brala vážně Hamiltona 😀 – to on mi jen tak nepříjemně připomněl, jak se tady teď díváme na starší lidi, ženy zejména. Ty \"povadlé ženy po třicítce\" (jako by mnozí muži v tom věku nebyli často nejen ovadlí na všech částech těla, ale ještě k tomu plešatí 🙂 )mě ani netrápí tolik, jako týraní senioři, věková diskriminace… a spousta dalších souvisejích – odporných – úkazů.
čvc 01, 2009 @ 18:56:18
http://umabbas.net…hag-baba-jedna
čvc 01, 2009 @ 20:38:39
…jsem jedné ženě koukala v autobuse přes rameno. Článek \"10 věcí, které o vás nechceme vědět\" představuje rady, kterých by se měly ženy držet, aby se své drahé polovičce nezprotivily. Dozvěděla jsem se, že žena by měla být stvořením voňavým, nechlupatým, jemným a krásným…a to nejlépe bez toho, že by na tom musela pracovat. Kdo by chtěl vědět, že jeho partnerka si holí nohy nebo čistí pleť? Stejně nepřípustné pro ideální ženu jsou příliš neestetické zdravotní neduhy a přiznání nedokonalostí tělesných. Pomocí těchto a jiných podobných článků je, myslím, dostatečně úspěšně a přesvědčivě reprodukován stereotyp pravé ženy (i když zde jen po vzhledové stránce)…Na silnější odvar Cosmopolitanu v podobě Hamiltona nemám nervů.
čvc 01, 2009 @ 23:49:15
Stáří bývá vrtošivé, ale taky moudré a především zkušené. Upřímně nevím, kde se v lidech (společnosti) bere ten odpor ke starším-starým lidem. Divný status quo, kdy jste obdivováni (ergo ZAMĚSTNÁNI!), jen když jste mladí a krásní. Mým rodičům je necelých 60, prarodičům téměř 90, a aj když to s nimi není vždycky lehké, vážím si jich a ctím je a miluji. Imho generace dnešních \"starých\", kterými společnost tolik opovrhuje, by si obdivu zasloužili neúrekom – přežili válku, přežili socialismus, a nehráblo jim z toho. TOHLE na nich obdivuju možná nejvíc…
čvc 02, 2009 @ 01:24:56
pavliii: Ano, i zde bych se poučil z historie, stačí se podívat k indiánům. Obecně některé dřívější civilizace měly o tolik více rozumu a pochopení přírody i smyslu své existence, že se s nimi tato současná tragikomedie nemůže skoro v ničem rovnat. Ale osobně bych nepreferoval nikoho jen na základě věku, ale striktně dle jeho osobnostních kvalit a životních výsledků. Aneb, náctiletá snaživá panna s dobrým přístupem je v posteli za den nekonečněkrát lepší mrdna než tisíckrát projetá pětadvacítka se špatným přístupem. :, Ovšem neúcta ke stáří pramení i z neúcty k mládí, stačí se podívat, jak jsou na tom dnešní mladí lidé, které zrůdný systém a komunističtí rodiče vyhánějí zcela nebo nepřímo na ulici resp. k celoživotním dluhům u lichvářských bank. Zde je ale na místě obvinit i komunistický systém, který zdeformoval duši tohoto národa pravděpodobně navždy. Před jeho nástupem se k sobě děti a rodiče chovali trochu jinak, jak ve vztahových, tak finančních a majetkových ohledech. Těžko se dnes někdo bude starat o rodiče, když ti ho jako běžnou normu vykopávají do nicoty a dluhů, zatímco jim ve většině případů střechu nad hlavou dali zadara komouši nebo jejich rodiče. Jak se chováš ke svým dětem v jejich mládí, tak se jednou budou chovat ony k tobě ve tvém stáří.
čvc 02, 2009 @ 01:39:27
Cheorchia: Ten tvůj kamarád je ve skutečnosti bezkoulej sráč, kterej tě (nebo jiné) chce jen vojet a proto předstírá něco, o čem ví, že se zavděčí slípkám, nic víc a nic méně.Tihle zoufalci chovající se dle femimetrobuznotrendů, aby si zašukali, jsou snad ještě horší než současné ženské.A že jich je, stačí se podívat na takové líbko, jak jich tam celá hejna lezou ženským do zadku. Vtip na tom je, že nakonec ale vy ženské lezete v houfech do prdele sebevědomým, arogantním chlapům jako jsem já a tyhle zoufalce máte leda tak jako vrby. Skutečnej chlap má svoji hrdost, čest a pevné zásady, svou životní filosofii a toho se vždy drží. Kdo musí lézt ženským do prdele, aby si zašukal, měl by se taktéž dobrovolně upálit. Muži se k ženám chovají mile jen ze dvou důvodů: první je sex a druhý neznámý. Dnes už gentlemani býti nemohou, jelikož není dam. Jelikož žádná z vás tady nechápe, kdo je to gentleman a co je to dáma, zkusíme to polopaticky. *Dáma je žena, která dělá z mužů svým chováním a kvalitami gentlemany.* Jak na tomto nadčasovém moudru vidíte, posloupnost příčiny a následku není -muž být gentleman, žena být dáma- ale -žena být dáma, muž být gentleman. A proto s křišťálovou jasnozřivou nezpochybnitelností musíte pochopit neúprosný fakt, že když je ženská děvka a kurva, a ještě se chová jako píča, těžko se k ní jakýkoliv chlap bude chovat slušně a mile z jakéhokoliv jiného důvodu, než že ji chce vojet. Jelikož ale tuto prostou, jednoduchou a pravdivou premisu nechápete, není vám pomoci. Jinými slovy-jak se k tobě chlapi chovají, taková jsi, děvče. Žena dáma by se totiž měla chovat slušně a pokorně vždy a všude. Ke slušným mužům slušně a mile, a sprosté ignorovat, protože čest dámy má chránit pouze gentleman, pohříchu ne dáma, protože tím okamžikem přestává býti dámou, ale stává se pavlačovou fretkou. Mnou definované Desatero čubky (viz Alienův kokon) totiž není platné jen v rámci bdsm, ale jeho základy jsou obecně platné i pro jakékoliv vztahy mezi mužem a ženou. Jinak je tady ten váš femispolek celkem srandovní. Máte i půjčovnu košťat? Dokáže některá z vás napsat k nějakému Hamiltonově tématickému textu svůj paralelní z ženského pohledu, nebo se umíte jen slepičit, kvokat a hrabat ve výkalech? alien
čvc 02, 2009 @ 01:54:36
Nyaare: Probuď se a nelži (sobě nebo vědomě). Dobře víš, že tyhle sračky v ženských časopisech píšou ŽENSKÉ, ne muži.Opět jen fakt. A drtivá většina mužů nejenže nestojí o tohle, ale chce pravý opak, tedy ženu vzhledově přirozenou a v domácnosti. Starat se o svůj vnitřní i vnější vzhled neznamená na sebe napatlat tuny sraček a upravit se majzlíkem do podoby stádního banánu podle těch tisíců na každém rohu. Starat se o sebe jako žena, abys byla přitažlivá pro muže, je o všem možném, jen ne o tom, co vy děláte. Je to o tom pravidelně cvičit, sportovat, pracovat, zlepšovat se jako žena pro svého muže, tvořit, přemýšlet, jíst zdravě, naučit se vařit, bejt co k čemu v posteli, umět držet nohy od sebe jen pro jednoho a vůbec být opakem současné ženské. Tenhle tvůj kravismus bych dal jako příklad toho, za co duševně a myšlenkově stojí ženské osazenstvo tohoto kurníku. Kdo dokáže přirovnat Hamiltonovy šovinistické a chlapské texty k femimetrobuzno textům z ženských časopisů, skutečně není duševně rovnoprávný myslícímu člověku. Pokud mě tady bude nějaká slepička napadat a neustojí pravdu, tak za prvé: nestojíš mi ani za pohled. Za druhé: kritizuj konstruktivně myšlenky, ne autora a prezentuj svoje, pokud nějaké máš, štěkat umí lépe pes a i v tom tě nepotřebujeme. Za třetí: viz za prvé. alien
čvc 02, 2009 @ 04:32:54
Že se s tím spamerem hádáte:)) Já nemám čas ty jeho sáhodlouhé žblepty opsané z šovinistických webů ani číst.
čvc 02, 2009 @ 07:30:23
Hamilton byval obcas i neco jako \"vtipnej\".Ale Alien to je fakt pripad pro psychiatra.
čvc 02, 2009 @ 08:02:21
Bývaly doby, kdy bych ty jejich žblepty četla, rozebírala a argumentovala s nimi. Jo, to jsem ještě neměla nic na práci:) A jak nesnáším Kunderu, jeden jeho citát se mi líbí a pro situaci je vhodný: \"Když ti bude nějaký blázen tvrdit, že jsi ryba, svlékneš se do naha, abys mu ukázal, že nemáš žábra? Jestli ano, jsi stejný pitomec jako on.\" Tím se řídím ve srážkách s blbouny typu alien. On vehementně tvrdí, že jsme na nic (\"ryby\"), a já mu rozhodně nebudu uvádět příklady ze svého života a vypravovat mu, jaká jsem (\"svlékat se do naha\"). Začít s ním argumentovat znamená uznat, že ty jeho pitomosti JSOU tématem pro diskuzi, což nejsou. A klesat na jeho úroveň… ts ts. Berte ho jako zajímavě pípající zvířátko v ZOO, tím je.
čvc 02, 2009 @ 08:24:32
:-))))))))))) Ja si smichy rozlila kafco 🙂 Manzelko pekne prosim,muzu dat ODKAZ na tenhle clanek na svuj web? Ja bych rada,aby se k nemu vyjadrilo par Gentlemanu,ktere znam :-)) Vjedny vete, dvakrat, me dlouho nikdo neurazil :-))))))
čvc 02, 2009 @ 08:43:35
Vidím, že k tomu, abych trhla rekord v délce komentářových příspěvků, stačí uvést odkaz na Aliena… to je dobré vědět. 🙂 Nyaare, myslím, že to záleží na míře intimity ve vztahu. Nigeria kdesi psala, že s \"dokonalostí ženy\" bez výhrad souhlasí; já přiznávám, že mě by nutnost předstírat dokonalost minutu po minutě, den po dni, celá léta, neuvěřitelně vysilovala. Pavliii, výhradný obdiv k mládí a kráse je právě to, co mě v přemetech moderní společnosti překvapuje nejvíc. Snad ve všech společnostech všech věků bývali ctěni staří lidé… a najednou, během ani ne sta let, je všechno najednou úplně jinak. Doufám, že časem nedojdeme k utrácení starců. Tamushf, ale jdi ty… přece je známo, jak podřadné postavení mají ženy všeho věku v rozvojových zemích! 🙂 (Ano, \"kult matky\", to je přesné.) Aliene, předně, nemyslím (a nikde neuvádím), že píšete totéž, co Hamilton. Ač se všemi názory páně Hamiltona nesouhlasím, neupírám mu též, že bývá vtipný, má smysl pro humor a schopnost pregnantního vyjadřování (minimálně to poslední vám nezpochybnitelně chybí). Zaměňujete \"pomluvu\" a polemiku; není neobvyklé odvolávat se na článek, který zaujal (což je, tuším, účelem většiny článků), a není nutné rozebírat všechna duševní hnutí a názorové nuance majitelů citovaných blogů; čtenář si je umí najít sám. Pokud jde o to, co si \"o mě muži myslí\", záleží mi jen na názoru mého vlastního 🙂 , ale přesto mě trochu udivuje, že jste mě nařkl z feminismu :))) a že soudíte, že tyto stránky čtou jen ženy(??). A, mimochodem, taky jsem si vzala cizince. Byla jsem stará (27), on neměl žádné (rozuměj ŽÁDNÉ) peníze a první sex jsme měli až po svatbě. Ach, ta vaše vševědoucnost. 🙂 Jinak jsou vaše komentáře na čtení trochu dlouhé.
čvc 02, 2009 @ 08:45:16
Kdo musí lézt ženským do prdele, aby si zašukal, měl by se taktéž dobrovolně upálit. Tomu se rika dvoreni :-)) Je to normalni stav udalsoti,kdy muz,prokazuje drobne radost zene,ktera se mu libi :-)) *Dáma je žena, která dělá z mužů svým chováním a kvalitami gentlemany.* A proc by Gentleman nemohl udelat z zeny dámu? :-)) Žena dáma by se totiž měla chovat slušně a pokorně vždy a všude. Slusne souhlas,pokorne nikoliv :-)) Jinak je tady ten váš femispolek celkem srandovní. Máte i půjčovnu košťat? Nevim,jeste jsem se neptala,snazim se chodit pesky :-)) Vtip na tom je, že nakonec ale vy ženské lezete v houfech do prdele sebevědomým, arogantním chlapům jako jsem já a tyhle zoufalce máte leda tak jako vrby. To nevim,jestli je vtip,me by takovy muz nejen,ze nezajimal,ale hazu je do kolonky\" ZMRD\" :-)) Hezky den
čvc 02, 2009 @ 08:47:34
To narceni z Feminismu se me taky dotklo,ja jsem tak rada Zenska :-)) Ma to spoustu vyhod héééč héééč :oDDDDD
čvc 02, 2009 @ 08:50:30
A, vidím, že než jsem během sekundového odskakování k počítači napsala koment, L. se ok závěrečné části diskuse vyjádřila, narozdíl ode mě, pregnantněji 🙂 Cheo, neboj, já ti nenapíšu, že odkaz na webu je pomluva :), odkazuj, jak je libo, a na co chceš. Ale, já ti nevím… tebe to uráží? 😉 (Kvůli čemu sis rozlila kafe? Mě nejvíc pobavilo, jak jsem tam, teď už nevím kde, v tom hysterickém jekotu zahlédla něco o tom, jak jsme hysterické :))) )
čvc 02, 2009 @ 09:00:12
Mnazelko ja se zacala smat,kdyz myho bajecnyho kamarada nazval bezkoulym sracem :-)))) Me urazi,,no me cokoliv,co jde smerem ke me nuti k zamysleni.Aby me nekdo nazval \"\"Jste jen okunděný odpad-to není jen nadávka, ale zde přesný hodnotící termín, takže opět nebrat zbytečně osobně, nenadávám ti, používám dané označení, nic víc.Podobně jako kurvě a děvce nebudu říkat eané zlatíčko.\"\"\" Tak to me nuti k zamysleni,zda li by me to onen nevychovany mladik rekl i bez ostychu do oci :-))
čvc 02, 2009 @ 09:00:12
měla jsi pravdu, stojí to za to číst celé (ještě, že kafe nepiju). Teď je mým miláčkem věta o tom, jak mám pravidelně sportovat. Pamatuješ na článek http://www.manzelka.bloguje.cz…hp ? To jsem měla jen dvě děti a nepsala jsem knihy… Tak si teď představuju, jak tedy v pět ráno vyskočím, vyžehlím choti čerstvě usušenou košili a ohřeju mu mlíko k snídani, v šest se začnu starat o probravší se mimino, v sedm o probravší se zbytek dětí, to mi vydrží do devíti večer, pak budu žehlit, uklízet, vařit, psát a překládat a ve tři, když bych tak mohla jít spát, si do těch pěti pěkně zacvičím… mám přece dvě hodinky času…
čvc 02, 2009 @ 09:02:00
Patologická grafomanie, možná je za tím frustrace z nepřiznání si orientace. Až Alien přijde s comming outem, uleví se jemu i okolí. Alien bohužel obrací fakta, těmi bez využití jsou dnes především muži. Dříve byla žena na muži závislá na muži, především ekonomicky. Dnes je málokterý muž schopen finančně zajistit rodinu tak, aby se žena mohla držet své tradiční role, být doma, starat se o domácnost a o děti. A i kdyy byl schopen, dnešní ženy jsou si doře vědomy svého potenciálu, ženy milují úspěch, stejně jak ho milují muži. Jenže právě díky svým kvalitám získavají pozice a fuknce, které dříve náležely byzvýhradně mužům. Žena studuje, žena pracuje, žena podniká, z ženy téměž ezprávné se stala žena samostatná. A z toho pramení frustrace některých mužů. Cítí se nepotřební. Už nejsou těmi bezkonkurenčními samci a živiteli, mnohdy do domácnosti přispívají menším obnosem než žena, s čímž má mnohdy mužské ego nemalý problém. Dá se říct, že jediná mužům neupíratelná schopnost je schopnost plodit. Každopádně vím, že existuje mnoho pravých gentlemanů a mnoho oprvadových dam. To, že jejich existence je pánům Hamiltonovi a Alienovi utajena, je pravděpodobně způsobeno tím, v jakém prostředí se pohybují, zhrua stejné, jako když imigrant dělající na Václaváku ude tvrdit, že co Češka to sjetá prostitutka, co Čech, to smradlavej žebrák. Prostě se mezi takovými lidmi pohybuje, s jinými nemá příležitost se setkat, tak je má za vzorek společnosti. Každopádně pracně jsem přeložila svému muži alespoň část Alienových myšlenek a muž naznal, že pokud by Alien měl zájem, velice rád by mu něco vysvětlil ručně….teda stručně, jsem myslela…
čvc 02, 2009 @ 09:59:45
Ty jo, ale že to někomu vydrží. Aliena si pamatuju z dávných dob někde jinde, kde každý den zplodil pět a více dlouhých blábolů. Očividně ještě nenašel vhodnou patnáctiletou subinku, která by k němu dostatečně vzhlížela a uměla dobře kouřit, ani se neupálil, jak mu tam mnoho lidí radilo.
čvc 02, 2009 @ 10:05:50
:-))))))))) Super!!! Teda ja Aliena neznala, ale je proste bozi a umi skvele po ranu pobavit! Jen to kafe si taky k pocitaci nesmim nosit 😀 Primlouvam se, aby tak klidne, vyrovnane a v absolutni dusevni pohode (jak pravil) prispival casteji!!!
čvc 02, 2009 @ 10:24:58
http://alien.bloguje.cz…-bdsm.php Podle me je to uchylak :oD http://alien.bloguje.cz…fotky.php Proc tam nema zadnou fotku je mi zahadou .. :-)) No a aby me nekdo nenapadnul,ze ja ji na blogu taky nemam,jdu napsat clanek a jednu hodit :oD
čvc 02, 2009 @ 10:31:48
Nigerio, v té moderní \"nepotřebnosti mužů\" bude zřejmě ten zakopaný pes (napovídalo by tomu přesvědčování o tom, že žena nemůže být bez muže šťastná… no, aspoň já tedy můžu, moje nejšťastnější a téměř nejnenaplněnější období života byl \"Rok bez milostného vztahu\" – i v tom má rozhodně víc pravdy Hamilton, než Alien. Ale psssst, aby se to nedozvěděl Choť! 🙂 ). Loar, myslím, že je jen málo mužů, k nimž ženy, subinky nebo ne, trvale vzhlížejí. (Stejně tak je málo žen, k nimž trvale vzhlížejí muži. Vlastně jsem viděla jen jednu – byla to Polka a mužští členové její rodiny ji zbožňovali tak, že ji málem doslova nosili na rukou 🙂 . A to, prosím, vůbec neuměla vařit (není to povzbudivé, Cheo? 🙂 )! Teď jsem si ještě povšimla výzvy k tvorbě \"paralelního textu\", leč musím se z tohoto úkolu omluvit: tato stránka (ani moje osobnost 🙂 ) není výrazně genderově stratifikovaná a lidstvo se na \"Manželce\" (ani u nás doma) nedělí na \"Muže\" a \"Ženy\".
čvc 02, 2009 @ 11:13:27
ach jo, někteří lidé mají evidentně přebytek volného času…
čvc 02, 2009 @ 11:32:09
No když už mluvíme o tradiční úloze ženy, nedávno mě kamarádka osočila, jaktože nechávám stavět stan (třeba i v bouřce) manžela a sama sedím v suchu. No protože stavět přístřeší je u nás mužská práce a kupříkladu vařit večeři zase ženská práce. Od začátku našeho vztahu jsou věci, které nedělám a ani je neumím, a věci, ke kterým se pro změnu nepřiblíží manžel (např. mytí nádobí). Když minulý týden strávil manžel v Itálii na služebce, stal se ze mě matkootec, protože to jinak nešlo; dítě zvyklé na uspávání od tatínka se třetí den naučilo usnout i u mě. Po návratu jsem ještě chvíli měla tendenci dělat všechno sama, až mi manžel vytrhl z ruky žehličku, vyhnal mě z dětského pokoje a se slovy \"já chci taky něco dělat\" se vrátil ke svým dřívějším povinnostem:)
čvc 02, 2009 @ 11:53:08
Nikdy jsem nevidela Muže žehlit!!! nekecam :-)),,jenom ve filmu :oD
čvc 02, 2009 @ 11:56:24
ten film, nebyl to zrovna náš díl Manželek? To bych tě mohla uklidnit, že žehlení Choť markýroval… :)))
čvc 02, 2009 @ 12:18:43
Hehe, no není nic horšího, než když je komentář delší než samotný článek, protože komentátor je hluboce přesvědčen, že ví líp než autor, co chtěl autor říci:-))
čvc 02, 2009 @ 12:28:46
No můj manžel fakt žehlí… já se k tomu dokopu jenom když je pryč z domu víc dní. Ale zas důsledně nemyje nádobí. Ani hrneček, nic. Vždycky ráno přijdu do kuchyně a najdu v dřezu všechny naše hrnky, jak je tam postupně skládal během svého ponocování (já chodím spát brzo, protože v noci krmím, on tak tři hodiny po mně). On si uvaří čaj, vypije, dá hrnek do dřezu, vytáhne čistý, uvaří čaj.. a tak dále.
čvc 02, 2009 @ 12:32:28
**Zkus vytvořit něco vlastního a ne se plazit v něčích stopách. ** ** ODHALENI-MANZELKA svou knihu nekde vobšlehla :-)))
čvc 02, 2009 @ 12:37:45
Tak jak to vypada u nas doma:Tom prijde mezi 19-22h z prace,shodi obleceni(co je na zemi je spinavy,tak to resim ja..),sni veceri,necha talir na stole,sklenicku kdekoliv po byte,nadobi nemyje,nezehli,obcas ! vynese smeti,ale dela velke nakupy.Ja s tim nemam problem,protoze chtit po chlapovi,co je 12-14h v praci,aby doma zehlil,myl nadobi a podobne,zatimco ja jsem doma s detma a mám spoooustu casu by mi prislo vuci nemu nefer. Ale neni to tak,ze On rekl,na nic doma nehrabnu.Me to takhle vyhovuje :))
čvc 02, 2009 @ 12:45:38
Cheo, jo, a už obšlehává druhou… 🙂 Nojo, je to holt k vzteku, když někdo produkuje víc než dvakrát tolik článků denně a nemá zdaleka tolik návštěv… ale vím, vím, už tu bylo řečeno, že sem chodí jen ti čtenáři bez názoru, zatímco těch kvalitních na úžasných webech je pochopitelně mnohem méně…
čvc 02, 2009 @ 12:49:14
Modono, ano, tak nějak to bude 🙂 Squire, a kde v tom suchu sedíš, když stan ještě nestojí? 🙂
čvc 02, 2009 @ 13:44:20
můj bývalý přítel žehlil, taky myl okna, vařil, ale taky uměl vyrobit nábytek, bohužel zas měl některé jiné vlastnosti, které ty domácí práce nevyvážily.
čvc 02, 2009 @ 15:48:22
Manzelko, to si počti na mém blogu, kde v tom suchu sedím. Článek Dvě kultovní věty. Doporučuju před ním ještě přečíst článek Jak snadno a rychle ztratit přítele. Cheo: No tak to můj manžel se teda v práci nezasekne – odchází do ní po osmé a vrací se nejpozději o půl šesté. Takže když se nabídl, že si vezme na starost žehlení, byla jsem ráda. Fakt je, že zase půl večera a půl noci stráví nad prací, kterou si natahal ze zaměstnání domů. Ono se řekne, mám manžela doma, pohlídá, chyba. No a žehlení: většina mých věcí žehlení nevyžaduje, kupuju si žerzejové úplety. Rovné věci umím pověsit tak, že se jen složí a nežehlí, a tak jediné, co se u nás žehlí, jsou miminkovské oblečky… a to je raz dva.
čvc 02, 2009 @ 18:00:41
musim rict, ze alien me dost vydesil. Ale ja jsem ta \"mlada mrdna z kurniku\" tak radsi budu drzet \"klapacku\", aby mi \"chlapi nerozbili hubu\"
čvc 02, 2009 @ 19:09:11
Neboj, chlapi urcite ne. Chlapi zenske tlouct nemusi, protoze, jak pise Cheorchia, chlapi si autoritu a uctu umi udrzet bez nasili (a bez namahy). S ubozaky je to, pravda, jine. Ale kdyz se potkavame s lidmi, co si mysli, ze pece o hmotne blaho dospelych potomku je dozivotni moralni povinnost rodicu, pak uz je asi mozne vsechno. 😦
čvc 02, 2009 @ 22:47:32
.. všechny a především autorku tohoto blogu. Navštěvuji ho pravidelně, jen málokdy přispívám. Ted ale musím. Dopřáváte Alienovi dostatek prostoru k zviditelnění.Polemika s ním je zbytečná. Občas příroda plýtvá a vytvoří jedince,který je obdařen jak inteligencí tak zdravím, ale je ponechán v nevědomosti, ve zlé samolibosti.Otázkou je, zda mu někdo podá pomocnou ruku v nemoci nebo ve stáří, zda bude někdo, kdo mu zatlačí oči. Já osobně mu přeji, aby ho nenašli v rozkladu ohlodaného od jeho psa :o) Jinak ženy.. děkujme bohu, že jsme nic takového neporodily :o))
čvc 03, 2009 @ 01:32:30
Zdravím obyvatelky kurníku a nezbývá mi než vám na konec plodné \"diskuse\" a kupět potrefených výkviků vzkázat vaší řečí: Kvok. Ps: Dovysvětlím vyjádření ohledně parazitování na cizích myšlenkách, plazení se ve stopách a vlastní tvorbu. Tady bych byl nerad špatně pochopen, takže vše upřesním. Autorka blogu na něm zjevně odvedla v mnohém kvalitní práci, prostor je útulný, funguje, má svou čtenářskou a reakční komunitu (diskusní ale ne, jak je vidět na všech bezobsažných reakcích na mé faktické vyjádření). Knihu nemohu a nebudu soudit, nečetl jsem ji a narozdíl od většiny lidí se nevyjadřuju k tomu, o čem nic nevím.Ovšem nějaké předpoklady vzhledem k tomuto textu u dotčené reakci autorky si udělat teoreticky mohu, nic víc. Jinak je smutné, že jako obvykle není žádná ženská schopna reagovat slušně, smysluplně a fakticky, natož vyjádřit VLASTNÍ názor k mým VLASTNÍM myšlenkám.Pouze papouškujete převzaté feministické nesmysly. A \"argument\", že já jsem reagoval případně neslušně (což si nemyslím), už je opět ženský a viz citát o dámě a gentlemanovi. alien
čvc 03, 2009 @ 13:44:30
Alien: Ale ty dámy mají vlastní názor, to se pletete. Slepice jsou totiž ty typy žen, které začnou litovat muže, jež je urážejí.
čvc 03, 2009 @ 14:29:53
Bože svatý !!
čvc 03, 2009 @ 14:50:51
Jsem ve věku, kdy už o životě lesccos vím a myslím si, že mne nedokáže jen tak něco překvapit. Mám českého manžela, ale protože jsem měla vždy slabost pro exoticky vyhlžející muže, ráda čtu tento blog a jeho pisatelky si velmi vážím. Je vidět, že je to silná žena, která ví co chce a přjei ji hodně štěstí v manželství. Nicméně musím ragovat na výlevy aliena, neb něco takového jsem ještě nikdy od muže neslyšela (ani nečetla) a to jsem přišla do styku s muži kultivovanými i úplně obyčejnými \"burany\". Co si myslet o člověku, který stráví téměř celou noc ( viz časy u příspěvků) tím, že ťuká do počítače urážky. Já si myslím, že je to zamindrákovaný ubožák. Nicméně jsem to dala přečíst svému synovi. Je lékař, psycholog a psychiatr.Komentoval to jednou větou: \"Mami, to už není mindrák, to je diagnóza!\"
čvc 03, 2009 @ 21:30:48
Pokud je tady omylem někdo, kdo je schopen diskuse nad danými premisami, nemám problém s ním diskutovat v Alienově kokonu v rámci pravidla SFS-Slušně, Fakticky, Smysluplně. Může svůj příspěvek směřovat do kategorie Diskuse. V tomto prostoru smysluplná diskuse možná není a ani se zde kromě mě neprojevil nikdo, kdo by jí byl schopen. Zdejší reakce zakomplexovaných ubožaček a ony samotné mi samozřejmě nestojí ani za pohled, natož za reakci. Tímto bych svou zdejší účast při vymítání hlouposti a zaslepenosti ukončil. Blahoslavení chudí duchem, nebe s vámi. alien
čvc 03, 2009 @ 22:39:39
No, vy se tu sice jevíte, ale můžu Vám říct, že poslední dobou potkávám čím dal tím víc chlapů, kteří smýšlejí podobně jako Alien, i když se u toho nevyjadřují (pro mě) tak hystericky a vulgárně. Tak nějak s nima vedu na tohle téma sálodlouhé diskuze a dokonce i muži, do kterých bych to v životě neřekla, mají ve skrytu duše víceméně stejné názory na dnešní ženy. Žere je naše \"emancipace\" a téměř do jednoho jsou pro tradiční rozdělení na ženské a mužské role, i když díky tlaku naší společnosti
čvc 03, 2009 @ 22:43:18
to už jen málokterý chlap přizná. Můj velmi dobrý a skvělý kamarád mi k tomu řekl, že se cítí nevyužitě a vlastně úplně zbytečně (a já ho tedy docela chápu) a tohle co se tu děje, je absolutně proti přírodě:) tak nějak mě napadlo, vzpomínáte na pověst o Ctiradovi a Šárce? Občas si říkám, jestli to není taková novodobá dívčí válka. Jak ta vůbec dopadla? Musím se přiznat, že s pány muži začínám poslední dobou nějak souhlasit a dávat jim tak trochu za pravdu.
čvc 03, 2009 @ 22:46:37
Ale teď k té neúctě ke starým lidem. Mě se tohle hnusí. Jsem teda hodně mladá, ale ještě za mého dětství se učilo, že se stáří lidé mají respektovat a v případě potřeby by jsme jim měli pomáhat. Jako děcko jsem běžně například nosila babičkám nákupy a když na to přijde, dělám podobné věci dodnes. Za dnešní děcka se upřímně stydím.